Våre dyktige IT konsulenter

Våre ansatte har ekspertisen for å gi deg enklere IT. Om du vet hvem du trenger å snakke med, finner du kontaktinfo under. Vi oppfordrer forøvrig kunder som trenger IT hjelp å åpne en supportticket eller sende henvendelse til support@microsky.no. Sentralbord: 55 34 66 40.

azure bakgrunn oransje sky data ansatte bilder konsulenter

Våre konsulenter

Her finner du kontaktinfo til våre IT konsulenter som alle sitter i Bergen.
IT konsulent support ansatte

Tom Mikkelsen

Daglig leder/
Seniorkonsulent

IT konsulent support ansatte

Geir H. Nygjerde

seniorkonsulent

thomas wiik ansatt

Thomas Wiik

Seniorkonsulent

IT konsulent support ansatte

Terje Skulstad

seniorkonsulent

Jonas Ekerhovd

Devops konsulent

Bertin Jørgensen

Dataelektroniker

bilde ansatt konsulent marie husøy salg marked salgsavdeling support markedsavdeling markedsføring

Marie Husøy

marked & web

Ofte stilte spørsmål

Jeg trenger IT-support, hva gjør jeg?

Uansett hva det gjelder, send inn en supportticket på kontaktsiden vår. Da vil første ledige konsulent hjelpe deg. Ved korte spørsmål kan du bruke vår live chat nederst i høyre hjørne. Henvendelser som sendes til support@microsky.no vil automatisk komme inn i supportkøen på lik linje som tickets men gjelder kun teknisk support. Hastesak? Kontakt sentralbordet på 55 34 66 40.

Jeg vil snakke med noen i person

Dersom du ønsker å møte en ansatt i ro og fred, ønsker IT rådgivning, kartlegging eller har problem med et fysisk produkt, fks laptop, er det lurt å booke et møte på forhånd. Våre ansatte er mye ute av kontoret. Du kan booke møte online eller kontakte din favorittkonsulent direkte for å avtale passende tid.

Jeg ønsker å presentere min bedrift, hvem snakker jeg med?

Telefonsalg vil ikke besvares grunnet tidspress. Send e-post til markedsansvarlig Marie. Alle henvendelser vil bli besvart. Legg ved informasjon om hvem du/dere er, hvilke produkter/tjenester dere tilbyr og pris. Ved interesse avtaler vi nærmere møte. 

Får jeg hjelp raskere ved å direkte til en konsulent?

Ikke nødvendig vis. Selv om du kontakter våre ansatte direkte må våre travle konsulenter behandle kunder i riktig rekkefølge etter avtalenivå. Derfor anbefaler vi deg som trenger hjelp øyeblikkelig å tegne en driftsavtale hos oss. Da kommer du først i køen og får avtalefestet support. Ta kontakt med Marie på marked&salg for å signere en gunstig supportavtale. 

Får ikke kontakt med min konsulent, hva gjør jeg?

Prøvd å ringe direkte til din favorittkonsulent uten hell? Våre konsulenter er travle og er ofte på prosjekt ute hos kunder i flere dager. For å få hjelp så fort som mulig ber vi deg om å opprette en supportticket på kontaktsiden, så vil noen andre hjelpe deg.

Jeg har spørsmål om faktura

Opprett en sak i vårt ticketsystem her og kryss av ruten for fakturering. 
Det er Geir og regnskapskontoret som håndterer faktura, kreditnota mm.

Alle fakturaer må sendes til faktura@microsky.no

UTDANNING

Ledig internship

Vi har ledig intership, praksisplass og oppgaveskriving for bachelor- og masterstudenter. Vi tilbyr utplassering innen IT, informatikk, programmering, utvikling og strategisk markedsføringsledelse. Ønsker du å ta praksis eller skrive skoleoppgaven din hos oss?

Send inn din søknad til post@microsky.no

data support it-drift bergen IT leverandør møterom møteromsløsning
Lukk meny