fbpx

Kontakt IT support

Kontakt IT support hverdager 08:00-16:00. Avdeling Gulen er kun bemannet tirsdager. For support utenfor åpningstider, velg tast 3 på support telefon for å komme til IT konsulent på vakt.

Ønsker du å kontakte din faste IT konsulent direkte finner du informasjon her. For salgshenvendelser kan du kontakte Marie på 90 70 90 20.

Send inn ticket til IT support

FÅ pristilbud PÅ E-POST

Vi behandler dine opplysninger i henhold til vår personvernserklæring.

Ønsker du å vite hvilke fordeler vi kan gi deg? Kontakt IT support for å bestille gratis kartlegging av din IT.

microsky it support drift kompetanse plattform bergen

Ofte stilte spørsmål TIL SUPPORT

Kunder med driftsavtale har minimum 4t reponstid fra kundesenteret – men som regel får kunden hjelp umiddelbart. Kunder uten driftsavtale har ingen avtalefestet responstid og tid kan variere ut fra ledig kapasitet.

Bruk skjemaet over for pristilbud så får du tilsendt et godt tilbud på driftsavtale fra oss. Da skipper du køen og får svar før alle andre uten driftsavtale.

Selvfølgelig! Bruk skjema for pristilbud for å stille spørsmål rundt våre produkter og tjenester.

Slå av datamaskinen og ring oss umiddelbart for å avklare situasjonen og begrense skadeomfanget. Vi kan gi god veiledning på hva du bør gjøre videre, men det er viktig å ta tak i problemet med en gang du mistenker at noe har oppstått.

Kunde faktureres per påbegynte halvtime for konsulentbistand på vår supportlinje og ved innsending av sak til supportsystemet. Dette gjelder ikke generelle spørsmål og henvendelser som ikke gjelder bistand til å løse data problemer. Timepris avhenger av variabler som fks om man har signert driftsavtale.

Lukk meny