Kontakt Microsky IT support

Kontaktinfo

Ring, skriv til oss eller kom innom et av våre kontorer.

Åpne support ticket

Trenger du support? Send inn en ny ticket eller sjekk status.

Ofte stillte spørsmål

Responstid, hva support koster og hvordan bli kunde.

Be om pristilbud

Få et skreddersydd pristilbud på de tjenester du ønsker.

Kontaktinformasjon

Åpningstider:
07:00-17:00 på hverdager.
Avd. Sogn kun bemannet tirsdager.

For hjelp etter stengetid: velg tast 3 på telefonlinjen for å snakke med IT konsulent på vakt. Egne timesatser gjelder utenfor åpningstid.

Support: support@microsky.no
Faktura:
faktura@microsky.no
Salgshenvendelser: marie@microsky.no

Org.nummer: 996 814 424

Send inn ticket til IT support

Du godkjenner våre retningslinjer for personvern og oppbevaring av data.

For å åpne en ny supportsak bruker du skjemaet her. Du vil motta en bekreftelse på e-post hvor du kan svare direkte for å legge til mer informasjon. Dersom du allerede har en åpen supportsak, sjekk status på saken din før du kontakter din IT konsulent direkte

Ofte stilte spørsmål

Kunder med driftsavtale har minimum 4t reponstid fra kundesenteret – men som regel får kunden hjelp umiddelbart. Kunder uten driftsavtale har ingen avtalefestet responstid og tid kan variere ut fra ledig kapasitet.

Kunde faktureres per påbegynte halvtime for konsulentbistand via vår supportlinje og ved innsending av sak til supportsystemet. Dette gjelder ikke generelle spørsmål og henvendelser som ikke gjelder bistand til å løse data problemer. Timepris avhenger av variabler som fks om man har signert driftsavtale.

Kunde faktureres per påbegynte halvtime for konsulentbistand på vår supportlinje og ved innsending av sak til supportsystemet. Dette gjelder ikke generelle spørsmål og henvendelser som ikke gjelder bistand til å løse data problemer. Timepris avhenger av variabler som fks om man har signert driftsavtale.

Selvfølgelig! Bruk skjemaet for pristilbud under for å stille spørsmål rundt våre produkter og tjenester eller motta et skreddersydd pristilbud.

Vi har skrevet en artikkel om hacking her. Slå av datamaskinen og ring oss umiddelbart for å avklare situasjonen og begrense skadeomfanget. Vi kan gi god veiledning på hva du bør gjøre videre, men det er viktig å ta tak i problemet med en gang du mistenker at noe har oppstått.

Få pristilbud på IT

Vi behandler dine opplysninger i henhold til vår personvernserklæring.

Ønsker du å vite hvilke fordeler vi kan gi deg? Kontakt oss for å bestille gratis kartlegging av din bedrifts IT.

microsky it support drift kompetanse plattform bergen
Lukk meny